Dažnai užduodami klausimai

Reikia pagalbos?

Ką daryti jei užsakyta paslauga neturi korekcijų ir gautas rezultatas manęs netenkina?


1. Jei prie paslaugos matote simbolį tai žinokite, kad tai yra jau paruošta paslauga ir ji yra gaunama iškart po apmokėjimo. Jos dažniausiai nėra koreguojamos nebent pardavėjas numato kitaip.

2. Visada labai įdėmiai skaitykite paslaugos aprašymą. Jei abejojate, ar paslauga atitiks Jūsų lūkesčius susisiekite su pardavėju ir aptarkite detales, kad nebeliktų abejonių.

3. Jei vis dėlto Jūs gavote paslaugą kuri neatitiko aprašymo arba atskiro susitarimo su pardavėju susisiekite su mūsų pagalbos centru ir mes padėsime išspręsti šią situaciją.



Ar vis dar turi klausimų?

Mūsų pagalbos centras yra pasiruošęs Jums padėti.
Susisiekti
© Visos teisės saugomos GiGsteris.lt